01.03.2012., četvrtak

Prasac koji gleda u sunce iliti najveće misterije bloga ever

Ah što vrijeme brzo hita, a čeljadi?

Mda, bolji poznavatelji ovog pionirskog bloga u Hrvata poznata je moja (nekadašnja?) opsesivna nakana da od svojih kćeri (Prvić i Drugić, remember?) napravim uzorite građanke koje će svojim roditeljima, ovako neambicioznima i nesposobnima, osigurati ugodnu starost, sigurne prihode i sve što s tim ide.

U tom kontekstu svojedobno sam pisao i ovo:

Svim posjetiteljima ovog bloga poznata je moja želja, pače opsesija, da mi Prvić postane mažoretkinja. Priznajem da se u toj nakani nisam rukovodio sportskim razlozima nego jednostavnom činjenicom da je mažoretkinjama osigurana svijetla budućnost. Možda niste znali ali manekenke više nisu «in», to se danas više ne nosi. Oni poznati stereotipi o nogometašima i manekenkama polako postaju stvar prošlosti. Nogometaši (ali i drugi sportaši) postaju sve zahtjevniji, postavljaju pred svoje partnerice i neke druge zahtjeve a ne samo vrćenje guzicom na pozornici. Mažoretkinje vrte guzičicama ali i palicama. I ne samo to. Mažoretkinje nose prekrasne plisir kotulice a svojim uspravnim stavom i razoružavajućim osmijehom zapravo ističu i svoj odnos prema životu. Pa tko bi se othrvao njihovom šarmu?
Naravno da sam ovu ljubav prema mažoriranju prenio na Prvića jer, kako bi rekao Lastan «sve što hoću – mogu».


A onda i ovo:

Odlučio sam da će odgoj mojih kćeri krenuti putem drugačijim od zacrtanog. Ovako lijepa i umiljata, Drugić će biti mažoretkinja. Neka obrće štapić, to je profitabilno. U tom smislu, već sam poduzeo stanovite korake. U neposrednom susjedstvu, dvojica je dječaka ciljane dobi (2-4 godine) i oba imaju roditelje iz ruralnih krajeva koji, opravdano ističu "kome je škola kruha dala". Ti mali nitkovi nabijaju loptu po vasceli dan i već ih vidim na transfer list


ima i jedan zgodan članak ovdje odgoj djevojaka u Hrvatskoj

Pisao sam još dosta toga, štoviše vrijedno radio za ostvarenje zacrtanog cilja. I što se dogodilo?

DA...da..to ja Vas pitam...što se dogodilo? Jesam li uspio ili mi se bumerang ambicija direktno vratio u gubicu?


A gdje je Prvić sada? Što radi i kako provodi svoje mlade godine? I tko je zapravo kćer Prasca koji gleda u sunce...čitajte na ovom (prvom u nizu) linkova.

Prasac koji gleda u sunce
- 10:59 - Razjagori se!! (6) - (U)Tiskaj - #

< ožujak, 2012  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv